23 Nisan 2015 Perşembe

Minyatür Yemek Odası

Ferforje mobilyaları günlük hayatta çok tercih etmesem de minyatür mobilyalara çok yakıştığını düşünüyorum. Bu kez ferforje detayları olan bir yemek odası takımı çalıştık. Her zamanki gibi 1:12 ölçekli. Başlangıçta 4 sandalye yapmayı planlamıştık  fakat tasarladığımız model için uzun yemek masası ve 6 sandalyenin daha uygun olacağına karar verdik. Konsol ve ayna ile takım tamamlandı.
Resimdeki avize ve konsolun içindeki yemek takımı hazır ürünler. Aslında avize ve tabak minyatürüçalışmalarım vardı fakat henüz tamamlanmamıştı. Yemek odasını biran önce paylaşma isteği yüzünden fotoğraflamak için hazır ürünler kullandık.
Umarım beğenirsiniz.

Yapım aşamalarını ayrıca paylaşacağız.

miniature dining room


















5 yorum:

  1. Tülin Hanım, size ulaşmamın bir yolu var mı, hiçbir yerde mail adresi v.b. bulamadım. Saygılarımla, Salih Tamer Ünlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salih Bey Merhaba atolyeminiature@gmail.com adresine mail atarsanız iletişime geçebiliriz.

      Sil
  2. Merhaba Tülin ve Cem!
    Ben bu çalışmanızı nasıl oldu da kaçırdım bimiyorum? Harikasınız, bayıldım. Ayrıntılar ve özellikle boyama mükemmel. Ellerinize sağlık. Bizdeki bu minyatür sevdası ne olacak bilmiyorum:))) Yap yap nereye kadar:) Keyifle ve sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. lütfen sevgili minyatür atölyesi lütfen size yalvarıyorum çalışmalarınıza videolu anlatım ekler misiniz malzemelerinizi ve nasıl birleştirdiğinizi anlatan? yaptığınız her iş muhteşem ve çok ince emek var ancak sadece 2 3 resimle bu incelikleri tam göremiyoruz lütfen video ekleyin

    YanıtlaSil
  4. değerli minyatür mobilya ustaları benim ile irtibata geçermisiniz bir projem var özcan ayhan 05324177368

    YanıtlaSil